Sunday 17 December 2017

Forex bandit flash trading system


Semafor Bandit Daily Strategy Dzięki za opinie. Nie ma znaczenia dla pochłaniającego paska. Aby dostrzec pochłaniacz, należy poczekać, aż świeca zamknie się na dzień i sprawdzić, czy świeca dotyka zarówno białej, jak i zielonej linii. Gdy zauważysz pochłaniający pasek, otwórz swoją pozycję. To powinno być 0000 godzin GMT na świecę następnego dnia. Zawsze zamykaj dowolną otwartą pozycję, gdy zauważysz nowy wskaźnik poziomu 3 na końcu dnia. Nadzieja, która pomaga. Zaktualizowałem również szablon po usunięciu nieużywanych obiektów. Potrzebujesz tylko wskaźników na pierwszym poście. Cześć ludzie z FF, jestem tutaj od listopada 2017 r. I chciałbym podzielić się strategią, która dała mi pewność, że mogę handlować na własną rękę. To nie system, nie indies, ty, mój przyjacielu. Z rosnącym zaufaniem do siebie będziesz w stanie generować zyski niezależnie od linii na wykresach. I w większości przypadków są to jedynie rozrywki. Btw, semafor3 to ten sam Zygzak, z trzema różnymi krokami, nie wspominając o bezużytecznym wężu. Po prostu nie daj się spalić i nie przegrywaj z pierwszymi porażkami. Zawsze miej zaufanie i nie słuchaj nikogo, szczególnie tutaj lub na jakimkolwiek innym forum. Dla moich upadłych aniołów. Bandit System Flash aka T3 Snake RayBan19: Dzięki, WR 1 i MLaden za ich wgląd. Mam tylko dwa pytania: 1. Które NonRepainting Indis oferuje MLaden i MrTools gdzie i kiedy. A może chcą pokazać trochę w tym wątku 2. Czy Bandit Flash jest (prawie) taki sam jak wąż T3 (jak nazwałem system). Nigdy nie otrzymałem na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi "tak" lub "nie", chociaż przyczyniły się do tego osoby o wysokim profilu. Nikt nie ma pojęcia. Nie mogę uwierzyć, że w tym miejscu 1. 99 wskaźników nie odświeża się. Fakt, że zebrałeś tylko wskaźniki przeliczania w systemie, nie zmienia tego i jest rzeczywiście niesamowity i zabawny, gdy widzimy, że to samo dzieje się znowu i znowu i znowu. Jeśli spojrzysz na forum, znajdziesz więcej niż wystarczającą liczbę wskaźników opublikowanych przeze mnie lub mrtools lub setki członków tsd, które nie odświeżają obliczeń. 2. Na to pytanie udzielono odpowiedzi. Przeczytaj posty ponownie. 3. Bycie bezmyślnym - śmieszne. Co za piękne dzięki za pomoc. Jestem zaszczycony twoją życzliwością i twoimi mądrymi słowami budowania systemu handlu - sądząc po podanym przez ciebie łączu, jest to naprawdę interesujące (może potrzebuje trochę więcej szczegółów, nad którymi trzeba pracować, aby było jeszcze bardziej kolorowe, ale w sumie, co można powiedzieć o systemie, który wygląda tak, że nie byłby poza minimalistycznym podejściem do niezwykle skomplikowanych spraw życia, które tak długo nas omijają: Bandit System Flash aka T3 Snake RayBan19: Dziękuję bardzo, Mr. Tools Działa jak urok. - Poza tym mógłbyś spróbować odpowiedzieć na moje oryginalne pytanie. Źródła pobierania programu Bandit System Flash są ukryte, aby aktywować. Jeśli dobrze rozumiem twoje pytanie, różnica między wężem a podstawową T3 jest taka, że ​​wąż to przeliczane na centymetr TMA, a podstawa T3 to po prostu nie przeliczanie T3. Hahhahaa. jesteś prawdziwym geniuszem programisty. ale nie jest doskonały w zrozumieniu prostych pytań od normalnego faceta. żartuję. To proste. Istnieje system transakcyjny o nazwie Bandit System Flash lub czasami system handlu Bandit Flash. Został opracowany od jakiegoś indonezyjskiego gościa za darmo. Później go sprzedał lub próbował to zrobić. Później udostępnił go ponownie za darmo na forum MT 5. Znajdę właściwy adres URL, jeśli jesteś zainteresowany. To jest to. Dla mnie T 3 clean ze Snake'em, unicross i twoje absolutne prawdziwe odkrycia Trend Session Indi (tak było nazywane) są (prawie) identyczne z The Bandit Flash. I to było moje pytanie. Cześć MrTools, gdzie jesteś. -) Jestem zdziwiony, że nikt nie mógł mi wskazać na moje dość proste pytanie, ponieważ oba systemy omówiono tutaj w ramach TSD. Po ponownym przeczytaniu postu w systemie Bandit Flash 5458 na wątku coś ciekawego, proszę zaksięguj tutaj, dostałem jakąś odpowiedź, ale nie mam komentarza, jak należy zmienić ustawienia. Wszelkie wskazówki są mile widziane. - Pzanfx, Brad, Dean1Star i Ixi chciałbyś podzielić się swoimi spostrzeżeniami, pracując z systemem P. S. W końcu podzielę się moimi własnymi ustawieniami. RayBan19: Hej MrTools, gdzie jesteś. -) Jestem zdziwiony, że nikt nie mógł mi wskazać na moje dość proste pytanie, ponieważ oba systemy omówiono tutaj w ramach TSD. Po ponownym przeczytaniu postu w systemie Bandit Flash 5458 na wątku coś ciekawego, proszę zaksięguj tutaj, dostałem jakąś odpowiedź, ale nie mam komentarza, jak należy zmienić ustawienia. Wszelkie wskazówki są mile widziane. - Pzanfx, Brad, Dean1Star i Ixi chciałbyś podzielić się swoimi spostrzeżeniami, pracując z systemem P. S. W końcu podzielę się moimi własnymi ustawieniami. mrtools będą dostępne tylko za kilka godzin, więc wolałem odpowiedzieć zamiast tego, myślę, że to, co mrtools próbowali powiedzieć, jest następujące. T3 jest wskaźnikiem, który nie jest obliczany ponownie (o ile mi wiadomo, nie ma czegoś takiego jak wąż T3 lub wyśrodkowany T3), podczas gdy siła węża lub wyśrodkowana TMA (trójkątna średnia ruchoma) jest wskaźnikiem przeliczającym. Każda kombinacja dwóch wyników ponowne obliczanie - sygnały odbarwiania (niezależnie od faktu, że T3 nie przelicza się, ze względu na fakt, że wyśrodkowany TMA, sygnały są przedmiotem zmiany). Dlatego nie powinno być używane w trybie sygnalizacji - w niektórych przypadkach doprowadzi to do bardzo niebezpiecznych sytuacji, gdy w końcu zaryzykujesz konto z powodu ponownego przeliczenia tych sygnałów. Jeśli to sprawdzasz, to ja wykonałem wyśrodkowany TMA jako to jest. Uwierz mi, jeśli ktoś wie, jak ceneterd TMA zachowuje się, to ja, ale potem, nie krępuj się, żebym powiedział coś, o czym mówiłem. Och, stary, nie zamierzałem cię w żaden sposób lekceważyć. Nie rozumiem. Co to jest centra TMA. Pokaż mi kilka linków. Muszę się uczyć. Ale wierz mi, że nie mam najmniejszego pojęcia, gdzie jest połączenie z naszą nicią i rzeczy, o których wspomniałem w moim ostatnim poście. RayBan19: Och, stary, nie zamierzałem cię w żaden sposób lekceważyć. Nie rozumiem. Co to jest centra TMA. Pokaż mi kilka linków. Muszę się uczyć. Ale wierz mi, że nie mam najmniejszego pojęcia, gdzie jest połączenie z naszą nicią i rzeczy, o których wspomniałem w moim ostatnim poście. Wygląda na to, że w systemie jest zbyt dużo odświeżaczy, pewne odmalowania wydają się dobre, ale jeśli sygnały wejściowe pojawiają się dopiero po wydarzeniu, oczywiście nie ma większego sensu Mladen i pan Tools i inni zrobili mnóstwo NRP, to działa dobrze, chociaż ja uważam, że wszystkie indis są najlepiej stosowane nieco poza pudłem, nie ma powodu, aby używać więcej niż jednego powtórzenia - w przypadku wczesnych potwierdzeń większego TF (s) potwierdzonych za pomocą KPR-u, będzie trzeba dłużej zastanowić się, jak korzystać z niektórych Najlepiej w tym miejscu jest NRP, ale w tym przypadku zabawa nie wymaga układania tej gry. Odmalowywanie jest podobne do oszukiwania, a kody nigdy nie wygrywają (chyba, że), chyba że pracujesz na Wall Street TMA True nie odświeża się, o ile wiem (chociaż Użyłem go przez jakiś czas, więc będziesz musiał dwukrotnie sprawdzić), szczerze mówiąc, warto odrzucić odmalowywaczy, poczujesz się lepiej, wiedząc, co widzisz, co dostajesz w przód i na backtests i żyj, a także, jeśli to możliwe, upuść rybaków, często są po prostu powolne lub r epaint Jak powiedział WR1. łączenie odświeżania obliczeń z danymi w systemie jest raczej grą hazardową. Nie można jej powtórzyć w testach i analizując przeszłe wartości, jest to bardzo mylące. Moim zdaniem stworzenie systemu, który dobrze wygląda z perspektywy czasu, przesuwa uwagę z tego, co prawdopodobnie jest najważniejsze w systemie transakcyjnym. system transakcyjny to nie tylko zestaw wskaźników wykorzystujących określone ustawienia. Bez wszystkich składników (reguły wejścia, reguły wyjścia, obliczanie ryzyka, akcje ratunkowe) system prawdopodobnie nie odniesie sukcesu. I z pomalowanymi wskaźnikami dając całkowicie fałszywe wrażenie sygnałów w przeszłości, już pierwszy krok prowadzi w niewłaściwym kierunku Dzięki, WR 1 i MLaden za ich wgląd. Mam tylko dwa pytania: 1. Które NonRepainting Indis oferuje MLaden i MrTools gdzie i kiedy. A może chcą pokazać trochę w tym wątku 2. Czy Bandit Flash jest (prawie) taki sam jak wąż T3 (jak nazwałem system). Nigdy nie otrzymałem na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi "tak" lub "nie", chociaż przyczyniły się do tego osoby o wysokim profilu. Nikt nie ma pojęcia. Nie mogę uwierzyć, że w tym miejscu Dołącz do nas pobierz MetaTrader 5 Copyright 2000-2018, MQL5 Ltd.

No comments:

Post a Comment