Friday 10 November 2017

Przeniesienie średniej pracy domowej


Trudność polega na tym, że odkąd podróż trwa 40 mil na godzinę, spędzasz więcej czasu, pokonując 40 mil na godzinę, niż robiąc 60 mil na godzinę, więc średnia prędkość jest ważona bardziej do 40 mil na godzinę. Obliczając średnie prędkości dla ustalonych odległości, lepiej jest myśleć o wszystkim w minutach na milę, a nie milach na godzinę. 60 mil na godzinę to 1 minuta na milę, a 40 mil na godzinę to 1,5 minuty na milę. Ponieważ pokonujemy tę samą liczbę mil przy każdej prędkości, możemy przyjąć średnią z tych dwóch liczb. To średnio 1,25 minuty na milę. Łącznie 240 mil, 240 mil1.25 minut, 300 minut 5 godzin. Metoda ta nazywa się średnią harmoniczną prędkości. odpowiedziała 2 listopada 10 o 20:26 Aby obliczyć średnią prędkość, musisz zważyć czas różnych części podróży, a nie z odległością pokrytą tymi samymi częściami Więc podstawową formułą, której nie lubisz używać, jest: twoja podróż jest podzielona na dwie części - S1 pokrytą prędkością V1 i S2 objętą prędkością V2 - co nie możesz zrobić: (ie) faktycznie to, co zrobiłeś ze swoim: frac 2 (40 mph60 mph) 50 mph, ponieważ w twoim przykładzie S1S2. To, biorąc pod uwagę twoje dane wejściowe, można zapisać jako frac, który jest rzeczywiście równy frac odpowiedział 03 listopada 10 o 8:25 Tutaj, dwie prędkości nie są tej samej wagi (biorąc pod uwagę czas). Jest to podobne do problemu, z którym czasami mierzy się w prostych średnich (frac), gdy x i y nie są jednakowo ważone. W takim przypadku musimy przejść do bardziej ogólnego wyrażenia dla średniej - która jest frac. Odpowiedział 3 kwietnia o 7:56 Witam i zapraszam do Physics Stack Exchange I39ve zredagowałem twoją odpowiedź, aby poprawić gramatykę i sformatować matematykę. W przyszłości spróbuj pisać z dobrą gramatyką. Zobacz więcej informacji o używaniu składni matematycznej. ndash Manishearth 9830 kwi 3 12 o 9:01 Może wydawać się interesujące i sprawiać, że takie problemy są mniej mylące i myślę, że właśnie dlatego to pytanie ma tak wiele poglądów. Średnia prędkość i średnia prędkość. Średnia prędkość x cząstki jest zdefiniowana jako przesunięcie cząstek Delta x podzielone przez przedział czasowy Delta t, w którym nastąpiło to przemieszczenie: ponad Mimo że odległość przebyta dla dowolnego ruchu jest zawsze dodatnia, średnia prędkość cząstki poruszającej się w jednym wymiarze może być dodatni lub ujemny, w zależności od znaku przesunięcia. W codziennym użyciu pojęcia prędkości i prędkości są wymienne. W fizyce istnieje jednak wyraźne rozróżnienie między tymi dwoma wielkościami. Rozważ maratończyka, który przejeżdża więcej niż 40 km, a kończy w punkcie startowym. Jego średnia prędkość wynosi zero Niemniej jednak musimy być w stanie określić, jak szybko on działa. Nieco inny stosunek osiąga to dla nas. Średnia prędkość cząstki, liczba skalarna, jest zdefiniowana jako całkowita przebyta odległość podzielona przez całkowity czas potrzebny na pokonanie tej odległości: Średnia, prędkość, ponad, Średnia jednostka prędkości jest taka sama jako jednostka średniej prędkości: metrów na sekundę. Jednak w przeciwieństwie do średniej prędkości, średnia prędkość nie ma kierunku, a zatem nie ma znaku algebraicznego. 1 Tak więc w przypadku tego problemu mamy średnią prędkość, 0, mph i średnią prędkość przelotu ponad ,,, mph, która wynosi, 48, mph. 1 David Halliday, Robert Resnick i Kenneth S. Krane, Motion in one Dimension, in Physics, John Wiley amp Sons, Inc, 2001. odpowiedział Sep 15 13 o 10:27 2017 Stack Exchange, IncZnajdź, jak łatwo jest zacząć . Zmaksymalizuj swoje doświadczenie z WebAssign i zapewnij płynne rozpoczęcie nowego terminu. Dzięki WebAssign otrzymujesz najlepsze narzędzia dydaktyczne dla wiodących na rynku podręczników do rachunku różniczkowego, lepszej obsługi studentów i bogatych zasobów wydziałowych. WebAssign współpracuje z Tobą, tworząc niestandardowe laboratorium lub adoptując jedno z naszych gotowych do użycia laboratoriów. New Student to WebAssign Dowiedz się, jak łatwo jest zacząć. WebAssign to potężne rozwiązanie cyfrowe opracowane przez nauczycieli w celu wzbogacenia nauczania i uczenia się. WebAssign zapewnia szeroką zawartość, natychmiastową ocenę i doskonałą obsługę. W Spotlight Instructor Spotlight: Inside the Math Classroom Zobacz, jak pięciu innowacyjnych użytkowników WebAssign wzbogaca klasę matematyczną. Poznaj porady dotyczące angażowania uczniów i korzystania z elastycznych funkcji WebAssigns. Pobierz teraz Otwarte zasoby edukacyjne WebAssign oferuje szeroki wybór niedrogich, recenzowanych, wysokiej jakości treści akademickich dla dyscyplin STEM, w tym banków samouczków i ocen. Przeczytaj więcej Dlaczego WebAssign WebAssign umieszcza potężne narzędzia w rękach instruktorów, aby pomóc im zrealizować cele nauczania. Obejrzyj nasz film wideo, aby zobaczyć, w jaki sposób WebAssign może Ci pomóc. Obejrzyj wideo Nasze dostępne treści Jak obliczyć średnią mrugnięcia Najlepszym sposobem na obliczenie średniej mrugnięcia jest uzyskanie trafienia za każdym razem, gdy jesteś nietoperzem. Ok, nie były zbyt zabawne, ale jak możemy porozmawiać na ten temat bez bycia trochę zarozumiałym. W końcu wszyscy marzymy o byciu 300 kibicem, ale poważnie, mrugając średnio. jest czymś, co każdy wie, co to jest, ale nie każdy wie, jak to obliczyć. Zanim przejdziemy do aktualnej matematyki (formuły) tego problemu, weźmy jak uprościć to, o czym mówiliśmy, dla tych, którzy naprawdę nie wiedzą, czym jest ba. Jest to po prostu narzędzie pomiarowe, które informuje, jak często hitter otrzymuje uderzenie bazy w formacie procentowym. Jeśli facet uderzy .342, co byłoby bardzo wysoką średnią mrugnięcia, oznacza to, że dostał bazową trafienie 34.2 czasu. Jeśli pałkarz uderza w .200, oznacza to, że otrzymuje 20 punktów czasu. Po prostu przesuń punkt dziesiętny na dwa właściwe miejsca, aby dowiedzieć się, jaki procent hittera trafia z podstawowym puknięciem (uderzeniem) w każdym momencie, w którym trafił nietoperza. Należy również zauważyć, że jeśli hitter ma pójść na spacer lub bazować na piłkach (to samo), zostaje uderzony przez boisko (hbp), uderza w ofiarę lub wykonuje ofiarę, co NIE wpływa na średnią graczy dowolny sposób, kształt lub formę. Należy również zauważyć, że jeśli hitter trafia na bazę poprzez błąd fieldowania lub wybór zawodników, jest on liczony jako brak trafienia podstawowego i idzie negatywnie w stosunku do średniej graczy. ZAKŁAD NA GRY BASEBALL DLA PRAWDZIWEGO PIENIĄDZE NA STRONACH NAJBARDZIEJ ZAUFANYCH SPORTOWYCH ONLINE: BOVADA OK, teraz na co czekasz. Wzór do obliczenia średniej mrugnięć: Obliczenie: dodaj swoje trafienia. Podziel tę liczbę przez całkowitą liczbę nietoperzy. W ten sposób otrzymasz średnią mrugnięcia. Przykład: Powiedzmy, że masz 600 na nietoperze w sezonie. Spośród tych 600 na nietoperze udało ci się osiągnąć bazę z powodzeniem 200 razy. Wezmę 200 i podzielimy ją przez 600. Otrzymamy .33333333333 (ciągnie się na zawsze) Zwracacie uwagę tylko na pierwsze 3 miejsca po przecinku (tysięczne), co daje średnią mrugnięcia o wartości 0,333, co oznacza również, że otrzymaliście podstawowe trafienie 33,3 czasu, który jest również bardzo ładną średnią, jeśli grasz w piłkę główną. Mówiąc o tym, dobrze, zostawcie pojęcie o tym, co dobre, złe i brzydkie w stosunku do głównych lig. Średnia .200 lub niższa jest okropna. Ta średnia lub mniejsza jest zwykle zarezerwowana dla miotaczy, którzy nie są znani z trafień lub gracze, którzy nie należą do dużych lig. Osoba, która uderza nietoperza .250 do .275 jest dość przeciętna. Uderzenie od .280 do .300 byłoby uznawane za dobry hitter, a 300 lub więcej jest uważane za wyjątkowe. Pamiętaj, że są to relacje do dużych lig. Liczby szkół średnich i szkół wyższych można pominąć, ponieważ poziom konkurencji jest tak wypaczony, że daje nam różne rodzaje liczb nieparzystych. Ustaw równe szanse, liczby działają spójnie, gdy gracze dotrą do wielkiego show. Jeśli masz już pytania związane z baseballem, napisz do nas, klikając poniższy link kontaktowy. Zawsze byłeś pewien, że masz dla siebie długą odpowiedź. Bezpłatne typy MLB Pick of the Day - Analizujemy wszystkie gry na każdej karcie dni i ogłaszamy zakład, który według nas ma największą szansę na wygraną. Expert MLB Baseball Picks - Zdobądź darmowe prognozy wygranej dziennie od profesjonalnych sportowców handicapers 2018 World Series Predictions - Badger podaje swoją ulubioną, środkową część drogi, a longshot przyjmuje, kto według niego zwycięży w Fall Classic.

No comments:

Post a Comment